Novu equipagiu di linea di pruduzzione di macchine à mattoni senza pallet cumpletamente automatica

A ricerca è u sviluppu di a linea di pruduzzione automatica di mattoni senza pallet rompe principalmente i requisiti tecnichi:
a. l'indentatore hè guidatu in su è in giù più stabilmente da un novu tipu di dispusitivu di guida;

b. U novu carrettu d'alimentazione hè adupratu. E parte di regulazione superiore, inferiore, sinistra è destra sò cuncipite nantu à u dispusitivu d'omogeneizazione di u carrettu, è e parte cù una mancanza regulare di materiale ponu esse aghjustate in su, in giù, à manca è à diritta secondu e parte di regulazione in u carrettu;

c. A piattaforma di sollevamentu rotativa à 360 gradi hè aduprata per impilà i mattoni per cuntrullà efficacemente u fenomenu di l'irregolarità unilaterale causata da a differenza negativa di i mattoni, è a tensione unilaterale di u mattone inferiore hè dannighjata; d. U novu dispositivu di separazione di u vassoio hè guidatu da a catena di u mutore, è a struttura telescopica di u vassoio di sollevamentu hè cuncipita nantu à u mecanismu di sollevamentu. A struttura telescopica hè realizata per mezu di un cambiamentu di pista furzatu, è a struttura realizza un cuntrollu à puntu unicu. Hà e caratteristiche di un sollevamentu stabile./u18-15-macchina-à-blocchi-senza-pallet.htmlè una manutenzione pratica.


Data di publicazione: 12 d'aostu 2022
+86-13599204288
sales@honcha.com