Per custruisce una nova fabbrica di mattoni, ci vole à fucalizzà nantu à sti aspetti:
1. E materie prime devenu esse adatte à i requisiti di a fabricazione di mattoni, cù enfasi nantu à a plasticità, u valore caloricu, u cuntenutu di ossidu di calciu è altri indicatori di e materie prime. Aghju vistu fabbriche di mattoni chì investenu 20 milioni di yuan è ùn ponu micca brusgià i so prudutti à a fine. Hè inutile avè una querela. L'esperti ùn ponu micca risolve lu, perchè e materie prime ùn sò micca adatte per a fabricazione di mattoni. Prima di a preparazione, duvemu fà un bon travagliu in l'analisi di a materia prima, truvà una fabbrica di mattoni chì hè in corsu di pruduzzione per fà una prova di sinterizazione, mette i mattoni finiti testati fora per trè mesi, ùn ci serà micca prublema senza a pulverizazione di l'ossidu di calciu, chì hè a più sicura. Duvete capisce chì micca tutta a ganga di carbone è u scistu ponu fà mattoni.
2. U prucessu deve esse simplificatu per assicurà una linea di pruduzzione fluida è pratica. Solu quandu u prucessu hè simplificatu pudete risparmià manodopera, elettricità è costi operativi. Alcune fabbriche di mattoni perdenu in a linea di partenza dopu à a so custruzzione. U costu di pruduzzione di l'altri hè di 0,15 yuan ognuna, è u vostru hè di 0,18 yuan. Cumu cumpetiate cù l'altri ?
3. Hè a chjave per equipà l'ospite di a macchina di mattoni in modu ragiunevule. Attenti, ma ùn risparmiate micca soldi. Hè megliu sceglie a macchina principale di a macchina di mattoni, più grande hè a pressione di estrusione, megliu hè a qualità è più alta hè a putenza, più alta hè a pruduzzione. Dopu tuttu, u prufittu di a fabbrica di mattoni dipende da a pruduzzione è da a qualità.
4. Indipendentemente da a piccula dimensione di una fabbrica di mattoni, deve esse capace di pruduce mattoni standard, mattoni porosi, mattoni cavi è altri prudutti. Solu cusì pudemu risponde à i standard d'accettazione di e fabbriche di mattoni è risponde à i requisiti di e vendite di u mercatu. U mercatu hà bisognu di quale mattone, pudete pruduce quale mattone, ùn guarderete micca l'ordine, ùn oserete micca accettà u dulore!
5. Assicuratevi di rispettà i requisiti di e norme naziunali pertinenti. Sicondu e norme pertinenti, a custruzzione di fabbriche di mattoni ùn pò micca custà assai di più, soprattuttu perchè u vostru cuncepimentu hà sta idea. Cù stu cuncettu, sarete invincibili, pruduzzione è vendite ghjuste.
Data di publicazione: 21 d'aprile di u 2020